2014年12月31日水曜日

感謝!thank you!


長い長い階段を登って
Long steps 



英彦山神社へ。
To get to Hikosan shrine.



ここから見る景色もキレイ。
View was nice from up there.


高住神社は雪が残っていました〜。
There was some snow at Takasumi shrine.


運良くお世話になった場所に全て行けて今年のお礼詣りが出来ました。
Luckily, we could visit all the shrines we wanted to thank.

今年は気づきの年。
良いご縁を沢山頂き笑顔あふれる1年でした。
We could realize many things this year. Also, we could get good connections with others and smiled & laughed a lot.

本当にありがとうございました。
Thank you all!!

来年は飛躍の年!
Next year will be the year of taking a leap.
ますます楽しみます(≧∇≦)
We will enjoy more!

良いお年をお迎えください。
Wish you a happy new year.
Have a great holiday!



「ゆるゆるdays..福岡弁バージョン」

「ゆるゆるdays..日本語版」
↓↓↓ 

「ゆるゆるdays..English」
↓↓↓ 


GalleryMa HP






0 件のコメント:

コメントを投稿