2014年11月1日土曜日

響くのです! came to my heart.

以前から楽しみにしていた

「デ クアトロ オハス」のコンサートに行ってきました!
I went to the "De cuatro hojas" concert!




今の心境にぴったりの音色ばかりで。。。

かなり沁みました!

Their music was really great and described my feelings...I listened to it with a tug at my heart.




興奮の2時間!
2 hours, so excited.

写真撮り忘れました。。。 totally forgot to take photos..

撮ったのは、最初のコレ↑だけデス。

This is only photo I took...before it started




余韻に浸ったまま帰っていると
Walking back to my car with feeling the music

駐車場でステキなシーサーに出会えました。

I saw sweet sheesaa.

文言がまたステキですね。
I liked what it said.


11/1(いい日)は

昔から大好きな日で、しあわせに恵まれる日。

I like 11/1(iihi :means good day)  from before and always I have happy feeling. 


今年もまたしあわせに包まれました~。
I had a happy day this year as well!


「ゆるゆるdays・・福岡弁バージョン」のラインスタンプです。

↓ ↓ ↓


0 件のコメント:

コメントを投稿